پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118637
در برنامه ۹۰ چه گذشت
تاریخ انتشار : 1393/06/04 10:59:06
نمایش : 2096
در برنامه دوشنبه شب ۹۰ گزارشي از اتفاقات مهم شهريورماه پخش شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه شب گذشته (دوشنبه) ۹۰ که به بررسي بازي‌هاي هفته چهارم و پنجم ليگ برتر پرداخته بود، حاشيه‌هايي به همراه داشت که از جمله آنها مي‌توان به بحث در خصوص خشک شدن رود کارون و زاينده رود اشاره کرد.

عادل فردوسي‌پور که در برنامه اين هفته خود از هدايت‌اله ممبيني به عنوان کارشناس داوري دعوت به عمل آورده بود، ابتداي برنامه به مشکلات رود کارون و زاينده رود پرداخت که ممبيني نيز به عنوان يکي از شهروندان جنوبي در اين باره اظهارنظرهايي انجام داد.

در ادامه علي کفاشيان روي خط برنامه آمد و درباره وضعيت قرارداد کارلوس کي‌روش و همچنين اظهارات محمود گودرزي صحبت کرد. رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان از تفاهم نهايي با کي‌روش خبر داد و اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) يا چهارشنبه قرارداد او به امضا مي‌رسد.

در بخشي از برنامه نيز گزارش تقويم هفته پخش شد که از وضعيت ورزشگاه شهيد شيرودي از زمان تأسيس اين ورزشگاه تا شرايط فعلي آن گزارشي تهيه شده بود. در لابه‌لاي اين گزارش به اتفاقات مهم هفته پرداخته شد که طي آن به اولين دربي که در آن گل به ثمر رسيده بود، اشاره شد. آن بازي را تاج در تاريخ ۳۱ مردادماه ۱۳۴۸ با نتيجه ۳ بر يک از پرسپوليس برد که احمد منشي‌زاده در دقيقه ۸ بازي نخستين گل استقلال و دربي‌هاي تهران را به ثمر رساند. پيروزي ۲ بر صفر ايران مقابل عربستان در تاريخ ۲ شهريورماه ۱۳۸۰ در مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۰۲ نيز يکي ديگر از آيتم‌هاي اين بخش از برنامه ۹۰ بود که در آن گفت‌وگوي خبرنگار اين برنامه با عليرضا نيکبخت واحدي پخش شد.

همچنين پيروزي ۴ بر ۲ تيم پرسپوليس در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا مقابل الوکره در تاريخ ۳ شهريور ۱۳۷۹ که يکي از گل‌هاي اين بازي را علي اکبريان به ثمر رساند، اتفاق مهم ديگري از شهريور ماه بود که بعد از پخش قسمت‌هايي از اين مسابقه، مصاحبه‌اي از اکبريان که اکنون در زندان به سر مي‌برد، پخش شد.

آيتم ديگر برنامه دوشنبه شب ۹۰ پرداختن به کارت‌هاي پايان خدمت بود و بار ديگر به اين موضوع پرداخته شد که با برخي مربيان و بازيکنان نيز در اين باره صحبت شده بود.

سؤال نظرسنجي برنامه اين هفته ۹۰ نيز در خصوص برترين گل مردادماه بود که بيشتر شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي (۳۶ درصد) به گل پيام صادقيان که از روي ضربه ايستگاهي وارد دروزاه نفت کرد، رأي دادند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html